KLANTBELOFTES
De 5 klantbeloftes van Car Class
Graag presenteren wij onze klantbeloftes: betrouwbaarheid, uitstekende prijs-kwaliteit verhoudingen, leveringszekerheid, flexibiliteit en heldere communicatie.
Met deze vijf beloftes maken we duidelijk hoe wij willen omgaan met onze klanten, werknemers en zakelijke partners en waar zij bij ons op kunnen rekenen. Meer dan 15 jaar ervaring binnen de chauffeursbranche heeft gezorgd voor de nodige ervaring, maar wij streven voortdurend naar verbetering en optimalisatie van onze diensten. Komen we bovenstaande beloftes niet na, neemt u dan contact met ons op.
1. Betrouwbaarheid
Betrouwbaarheid is voor ons de belangrijkste belofte en staat dan ook bovenaan deze lijst. Wanneer het gaat om een goede samenwerking is vertrouwen tussen alle betrokken partijen zeer belangrijk. Wij werken hier voortdurend aan door gemaakte afspraken na te komen, maar bijvoorbeeld ook veel aandacht te besteden aan duidelijke offertes, snelle afhandeling van ritaanvragen en bevestiging van de chauffeur, een perfecte ritvoorbereiding van de chauffeur, stiptheid en transparantie.
2. Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding
Wij streven voortdurend naar een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding door een relatief laag uurtarief aan te bieden in combinatie met kwalitatief goede chauffeurs. Wij besteden veel aandacht aan onze chauffeurs, waarbij uitstekende rijvaardigheid, een representatief voorkomen en een zelfverzekerde, maar rustige houding hoog in het vaandel staan. Hierdoor krijgt u bij ons dan ook echt waar voor uw geld.U bent verzekerd tegen cascoschades of terugval in no-claim. Voor meer informatie, zie verzekering.
3. Leveringszekerheid
Door onze landelijke dekking kunnen wij in 99,9 % van de ritaanvragen een chauffeur leveren in heel Nederland, mits de aanvraag 24 uur van tevoren is aangevraagd. Wanneer de aanvraag binnen deze 24 uur wordt gedaan (“last minute”) doen wij er alles aan om een chauffeur te kunnen leveren en wordt altijd gezocht naar de best mogelijke oplossing.
4. Flexibiliteit
Een flexibele houding is binnen de chauffeurs branche een must. Wij zijn dan ook niet voor niets 24/7 bereikbaar en u kunt bij ons een ritaanvraag tot 3 uur van tevoren kosteloos annuleren. Daarnaast proberen wij te allen tijde met u mee te denken en besteden veel aandacht aan uw eisen en wensen. Wijzigingen met betrekking tot de verschillende ritten kunnen op meerdere manieren gemakkelijk door uzelf worden doorgegeven; per telefoon, per e-mail en via de persoonlijke klantenportal.
5. Heldere communicatie
Communicatie is één van de belangrijkste aspecten binnen de chauffeurs branche. Heldere communicatie heeft niet alleen intern, maar vanzelfsprekend ook richting onze klanten en andere zakelijke partners de hoogste prioriteit. Wij streven naar een perfecte afstemming van de verschillende onderdelen binnen Car Class, uiteenlopend van een duidelijke en overzichtelijke website, een persoonlijke login voor al onze klanten en chauffeurs op ons intranet tot aan een goede interactie tussen planning, chauffeurs en onze klanten. Bovendien besteden wij veel aandacht aan feedback. Na afloop van gereden ritten vindt altijd een actieve terugkoppeling plaats, waardoor wij meer inzicht krijgen in eventuele verbeterpunten en kunnen werken aan een (nog) betere dienstverlening.
Uw mening telt!
Uw mening, suggesties, klachten en opmerkingen zijn voor ons belangrijk. Wij werken hard aan kwaliteit en kunnen hierbij uw hulp goed gebruiken. U kunt ons 24 uur per dag bereiken per telefoon via 088-CHAUFFEUR (088-2428333).